Jun 11, 2010

First sight عشق در

همه چیز با عشق به داشتنش شروع میشه به قول خارجکی ها Love in first sight / بعد با انواع مطلعات گوناگون و وبگردی های پایان ناپذیر ادامه پیدا میکنه / به جایی میرسی که از جناب کن راکول هم بیشتر درموردش میدونی کن راکول کیه بگو اسکات کلبی / حالا دیگه به دیدنش پشت ویترین عادت کردی به قول اون یارو "عادت میکنی" / دیگه از اون عشق و علاقه خبری نیست به اینی که داری حس میکنی میگن حسرت / از حسرت بدتر عقده اس نمی دونم واقعا به اونجاها هم رسیدم یا نه ولی به تنها کسی که در این زمینه مشاوره ندادم گربه ی همسایه امون بود / صبر ایوب ممکنه در خیلی از زمینه ها جواب نده ولی در این زمینه جواب داد بلاخره آقا مارو هم طلبید / حس میکنم دارن یه چاله رو تو مغزم بتن ریزی میکنن / خیلی خنده داره ولی از دیروز تا حالا دارم به خودم میگم " خوب حاله که چی ؟!! "



 پ.ن : تازه دارم میفهمم چرا لیلی و مجنون و سایر زوجین این چنینی هیچوقت به هم نمی رسن !!

پ.ن 2 : مجنون رو تصور کن در حالی که داره از حجله خارج میشه و به خودش میگه : خوب حالا که چی ؟!!

15 comments:

  1. :))) تبریک میگم!ایشالله به پای هم جوون بمونید
    راستش از وقتی اون پستت در مورد چاله چوله ها رو خوندم دقیقا همه چیزو همونجوری می بینم.فگت این لعنتی ها نمیدونم چرا پر نمی شن!یچی رو پر میکنم از اون ور یه شاهاب سنج میفته یچی دیجه باز میشه!

    ReplyDelete
  2. اتفاقا چن وقت پیش دقیقا همین حدسو میزدم . برا دوستتم گفتم از کوله پشتی ت برام گفت گفتم هررررر من جدی ام به جان موجی ـــ خلاصه اینکه فک کن من منتظر بودم که بیای و یه همچین پستی بذاری فقط نه اینکه بگی خب حالا که چی . یعنی چی ؟!؟ فرست ایمجا رو بچسب و باقیشو بی خیال شو ـــ راستش تا بوده همین بوده خاهر ــ

    ReplyDelete
  3. ey baba... khob ye kaloom migofti ye nikon D90 kharidi dige :D
    paye majnoono vase chi mikeshi vasat dadash???? :))

    ReplyDelete
  4. شادی تبعیدیJune 20, 2010 at 10:50 PM

    تا همین چند وقت پیش بود که سخت بود اما الان که بهش نیگا میکنم میبینم
    love fade

    ReplyDelete
  5. ma be sahmi khodemoon tabrik miguym. shaalaa baraadun kheyr dashte baashed, key baashed too rakhti doomaadi bibinimedun. migamaaa! hala ba in ma'sdooghe jadidedun chejuri....? bechedun fek kunam ye durbini film vardaaari PRO HD beshed ba 2 taa paa o 2 taa das....

    ReplyDelete
  6. manzoor ez ma'sdooghe hamun ma'shughe mibaaashand!

    ReplyDelete
  7. فک کن؟؟؟ تازه میشدن مثل ما!!!

    ReplyDelete
  8. چه قالب خوبی! این تغییر دکوراسیون یعنی قراره بنویسی دیگه؟؟ یا نه، مثه من لالمونی گرفتی؟

    ReplyDelete
  9. ديگه كامنتم گذاشتي!لباس وبلاگتم عوض كردي! فكر كنم به زودي قراره يه چي بنويسي!ما كه همچنان اميدواريم!

    ReplyDelete
  10. شادی تبعیدیDecember 31, 2010 at 1:58 PM

    خدا رو شکر اینجا دیگه مثه فیس بوک ملت جوگیر کریسمس نیستن هی تبرک بدن ؛ من نمفهمم سال نو مسیحی به اینا چه ربطی داره آخه ؛ کشتن مارو ؛

    ReplyDelete
  11. dahanemun serv shod , chera neminevisi.

    ReplyDelete
  12. سوالی که در آخر از خودت پرسیدی ، حقیقتا نفرین شده ترین سوالی است که از ازل تا ابد انسان را رها نمی کند ... فقط همین را بگویم ؛ اگر این سوال یقه کسی را بگیرد ، بدتر از جذام و سرطان و ... می شود قبل از روز "مرگ نهایی" روزی یک بار آدم را می میراند !؛

    ReplyDelete